Entries FACEBOOK TWITTER FOLLOW
Giveaways



Chathere

 Panda Cute



Old Entries


Credits
Owner Hana Mohammad.
Skin by
Syifa.
Basecode by
AtinTory .
Thanks too by B A P.

tag , tag , tag ! ;D

~assalamualaikum~ salam 1 malaysia . hari ini kite akan berbincang mengenai saham yang telah terjatuh akibat penebangan pokok pokok hutan di belantara ye . shuuut , saye tau saye merepek . sambung cerite je lahh . ~kisah huda raihana~

taktau nape tangan ni rajin untuk mengeTAG org buadd bende bende kat bawah nie . mntak rajenkan tangan anda juge ye . haha . ;P


  1. Real name: nur huda raihana bt. mohammad .
  2. Nickname: huda , a'ai , kakak .
  3. Zodiac sign: virgo
  4. Male or female: agak agak ? haha . female laa ~
  5. Elementary school: sk seri paya
  6. Highschool: sm sains johor
  7. College: teringin nak masok Harvard University , Cambridge, Massachusetts, AS
  8. Hair colour : biru . haha .hitam lol .
  9. Tall or short : ntahh . sederhana kot ~
  10. Bekas kekasih saya adalah: budak jaybee .
  11. Saya sedang mendengar: gita gutawan_kembang perawan (:
  12. Mungkin saya patut: pergi buadd hw ! dush dush !
  13. Saya suka: berangan ! ;p
  14. Sahabat-sahabat baik saya: semuanye . (:
  15. Saya tak paham kenape saye malas . haha .
  16. Saya kehilangan: banyak air mata . 2011 , perubahan . tanak   kluar air mate banyak banyak .
  17. Ramai yang berkata: saye emo sangat .
  18. Makna nama saya: cahaya(nur), petunjuk(huda), haruman syurga(raihana)
  19. Cinta itu adalah: sesuatu yang boleh buadd kita gembira dan boleh buadd kite frust menonggeng ~
  20. Di suatu tempat, seseorang sedang: mungkin onl . (:
  21. Saya akan cuba: berubah untuk menjadi orang yg tak kuat emo ~
  22. Ayat SELAMANYA membawa maksud: takberakhir . kot .
  23. handphone saya: baek . slalu ade bile saye nak texting ~ hehe .
  24. Bila saya terjaga dari tidur: tengok sekeliling . mesti semua org da bangun . tnggal aku jea . haha .
  25. Saya paling meluat apabila: saye takde KREDIT !
  26. Pesta/Parti adalah : tempat yg bising dan sesak dengan org .
  27. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: rabbit ~ (:
  28. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: mase kecik kecik . boley makan gula gula slalu . haha .
  29. Hari ini: saye bangon lambat sebab semalam tdo lewat ~
  30. Malam ini saya akan: siapkan hw BI! insya-allah .
  31. Esok pula saya akan: siapkan hw PAI ! insya-allah .
  32. Saya betul-betul ingin: menjadi doktor . tolong laa !
  33. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:  serabai gile muke . haha .
  34. Pusat membeli-belah atau arked permainan: playground . haha .
  35. Makanan Barat atau Jepun : melayu ! yeah ! haha .
  36. Bilik yang terang atau gelap: gelap . taktawu nape .
  37. Makanan segera adalah: sedap ! hidup maggie kari . bhaha
  38. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?: 549296 ! =P
  39. Siapa yang anda mahu Tag?: hehe . anis zahirah , anis zafirah , nor syahida dan oyin . yang nie duluu laa . hehe . harap takmenyusahkan korang ~ (: